LANGKAH PERTAMA : BANK IN ATAUPUN BANK TRANSFER
Sila transfer wang samada secara ATM,transfer online atau bank in melalui kaunter bank ke dalam salah satu akaun-akaun bank berikut.
*Jika membuat pembayaran melalui "Online Banking" sila masukkan emel : anamobile2010@gmail.com
SILA PILIH BANK BERDEKATAN DENGAN TEMPAT ANDA |
LANGKAH KE-2 : HANTAR SMS KE NO SERVER
SEBELUM HANTAR SMS CLAIM DEPOSIT.ANDA PERLU REQUEST NO PIN DARI SERVER.CARA REQUEST NO PIN TAIP SMS PIN.JUMLAH(TAMBAH 000).1234 DAN HANTAR KE NO CENTER
Selepas dapat no pin and sms ke server
DEP.NO PIN.NAMA BANK.TARIKH.MASA.JUMLAH.1234 dan hantar ke no server
Contoh: anda hantar sms PIN.300000.1234 ke no center dan server akan bagi no pin deposit kepada anda.contoh no pin 300.345. kemudian anda bankin duit RM300 di CIMB bank pada 10/10/2010 jam 11.30am.
Taip Dep.300.345.CIMB.10/10/2010.1130am.RM300.1234 dan hantar ke no server
*boleh guna huruf besar atau kecil
LANGKAH KE-3 : CARA JUAL (AUTORELOAD)
Untuk tambah nilai, guna kod produk;
diikuti dengan jumlah penambahan RM yang dikehendaki.
Taip m3<jarak>no telefon pelanggan hantar ke no server.
Contoh: Taip m3 0129992222 dan hantar ke no server.
NO CENTER SERVER
NO CENTER CELCOM BARU
013-9059681
014-8455476
013-2041456
013-2009680
013-9059681
014-8455476
013-2041456
013-2009680
Maxis : 014-2182871
Digi : 016-9615945
YM : aamobiletopup
JIKA ANDA MEMPUNYAI SEBARANG MASALAH
SILA HUBUNGI CARELINE
(waktu operasi 9am to 9pm)
014-5001261
013-9009134
017-9775864